This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Honda Civic EG3 '95 Green "hybrid"



 
#1

Salutare tuturor.
Ce as putea spune?
Majoritatea lucrurilor facute la masina au fost realizate de fostul proprietar, e posibil ca uni dintre voi sa stiti.
Pentru cei care nu stiu.
Este vorba de un Civic EG3 din 1995. Motorul este un D13B2 cu swap de injectie multipunct, aprindere imbunatatita, traseu evacuare refacut complet, traseu admisie aluminiu, suspensie ceva mai tare si coborata fata de cea stock(nu stiu exact marca lor), trapa din sticla, 4 bari rigidizare, bara torsiune si brate spate de pe VTi, frane fata marite si nu stiu ce alte lucruri mai neobisnuite as putea spune Confused? Cu asta a venit masina.

Ce urmeaza este: punte spate discuri (asteapta in garaj sa fie montata) pompa frana de pe VTi (tot in garaj asteapta nerabdatoare), rezolvarea problemei cu rugina care din nefericire a inceput sa apara din nou, de data asta vreau sa achizitionez si un tratament special impotriva coroziuni din GB. Cat despre motor... hmm, in functie de rezultatul de la BAC va primi un minime VTEC z6 si alte interne. Probabil o sa spuneti ca e mai usor sa schimb direct motorul. Da stiu, este, dar vreau sa pastrez blocul de D13 datorita seriei.
Plus remedierea unor defecte provenite in urma unor incidente neplacute. (pata de pe aripa, capacele de la proiectoare si spoilerul)


Attached Files Thumbnail(s)
           



Add Thank You Reply



 
#2

bine ai venit !
ce combo de etrieri/discuri ai ?
daca pui decat punte spate fara sa schimbi valva de proportie cu una 40/40 sau ceva de reglaj manual, nu ai facut nimic, ba chiar din contra masina va frana mai putin ca si cu tamburi.
La tot ce ai spus tu mai sus despre modificarile la motor mai adauga electronica Icon_wink
bafta !



Add Thank You Reply



 
#3

Franele de pe fata sunt de pe un Del Sol ESi din cate imi aduc aminte din spusele lui Marius.
Pai cand am spus de minime automat se ia in calcul ci electronica. Icon_biggrin
Cat despre franare, am mentinoat ca am luat si pompa de frana cu sevo frana, nu doar puntea. Faza e ca eu la ea am repartitor ceva de genu intra 2 ies 4.



Add Thank You Reply



 
#4

Frumusel "extraterestrul" tau. Nu-i o idee proasta sa pastrezi blocul, mai ales ca, din cate am inteles, de la D13 la D16 e cam acelasi bloc. N-am verificat informatia insa, deci n-o lua chiar de buna. Bafta la restul modificarilor!
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Add Thank You Reply



 
#5

Pai chiar este Icon_biggrin Diferentele constau in arborele cotit, biele, pistoane si chiuloasa, si seria Icon_smile) Din toate informatiile pe care le-am gasit toate D-urile au alezaj de 75mm, diferenta o face cursa si forma pistonului Icon_biggrin.
Probabil o sa spuneti ca blocul de D13 nu are orificiul pentru uleiul ce actioneaza camele cand intra VTEC-ul, il are doar ca garnitura de chiulasa pentru D13 nu are acea gaura si nici chiuloasa de pe D13 nu are Icon_biggrin



Add Thank You Reply



 
#6

(23-06-2012, 19:33)georgian03 Wrote: Franele de pe fata sunt de pe un Del Sol ESi din cate imi aduc aminte din spusele lui Marius.
Pai cand am spus de minime automat se ia in calcul ci electronica. Icon_biggrin
Cat despre franare, am mentinoat ca am luat si pompa de frana cu sevo frana, nu doar puntea. Faza e ca eu la ea am repartitor ceva de genu intra 2 ies 4.


Majoritatea repartitoarelor, daca nu toate sunt 2 cu 4, dar unele sunt pentru tamburi si altele pentru discuri, iar cele din urma impart forta de franare 40 fata si 40 spate...mare atentie la racordurile pompei de frana Icon_wink



Add Thank You Reply



 
#7

daac vrei alta putere fa swap, nu are rost sa iti bati capul cu inventii
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#8

Nu sunt neaparat inventii, sunt modificari care imi vor permite sa merg legal cu ea la capitolul asta, atata timp cat am un D16z2 de sacrificiu de ce nu as incerca? Imi mai trebuie doar chiuloasa de z6 si instalatia electrica motor + ECU, plus maruntisuri (garnitura, segmenti, etc etc).
Practic motorul va deveni un D16z6 cu serie de D13b2., si poate in viitoar va deveni turbo, dar momentan sa reusesc eu sa fac ce mi-am propus si mai vedem dupa.
Asta e, si eu visez la un B16B pe ea, dar ma limitez la ce imi permit sa fac.



Add Thank You Reply



 
#9

eu spun sa faci intai o simulare de costuri si sa vezi apoi ce concluzii tragi.
capitolul turbo cred ca nu are rost sa-l dezvolti, sunt prea multe lipsuri pt ca subiectul sa devina viabil.
cand am luat del-solul am ales sa vie un vti pt ca am mai dezvoltat un proiect in care motorizarea era secundara (ca, deh, schimb eu motorul). nu e asa simplu si "eftin" pe cat pare.
cine vrea mai multa putere il sfatuiesc sa caute o masina pt swap de motor si alte cele. poate ai noroc sa gasesti una lovita si ai tot, motor, frane....etc.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#10

m-am gandit si eu la asta, si cu toate calculele cel mai ieftin as iesi sa iau drumul Angliei si sa imi aduc una de acolo cum am facut cand a avut tata nevoie de alt motor la a lui. am iesit mai ieftin sa mergem sa luam de acolo decat daca luam motorul de aici, si ne-am ales si cu plimbarea Icon_biggrin



Add Thank You Reply



 
#11

Da, e cel mai ieftin sa aduci motor / masina de acolo (desi ar fi de preferat fara plimbare daca tii la buget), insa eu personal iti urez multa bafta cu aplicatia de turbo. M-a bântuit multa vreme sa fac asa ceva pe fostul EG, iar acum ma bântuie pentru EH. Vedem la primavara Icon_smile
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Add Thank You Reply



 
#12

nu e vb de bafta, e vorba de lipsa de experienta in domeniu si multitudinea de "eşece" care populeaza drumurile, insa fiecare face ce vrea cu baniile lui.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#13

(26-06-2012, 10:53)LIVIU_CTS Wrote: e vorba de lipsa de experienta in domeniu si multitudinea de "eşece"

Pai d-aia am si zis bafta Icon_smile
S-au mai facut si pe la noi aplicatii turbo. Unele nefiind esecuri. Deci se poate. Cu multa rabdare si dedicare, faci o aplicatie cu care sa mergi fara sa ai cosmaruri noaptea.
Si mai e ceva: daca te astepti sa scoti 400whp din aplicatia aia, ai mari sanse sa o dai de gard si sa schimbi vreo cateva motoare Icon_smile
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Add Thank You Reply



 
#14

eu vreau sa vad unu de 200 cai ce merge bine fara probleme de cativa ani.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#15

Eu in ceea ce priveste treaba cu turbo am doua mari piedici. Prima e legata de finante si a doua este legata de faptul ca ma cam doare sufletul sa fac un motor de Honda turbo, aici sunt undeva la mijloc.


Attached Files Thumbnail(s)
   



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.