This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport



 
#1

Masina o am de noua din august 2008, este culoarea Galaxy Grey, varianta de echipare Sport. Are 32500 de km la ora asta si nici ca ma mai satur de ea. Sunt constient ca nu e perfecta dar n-as schimba-o pe nimic momentan, ma multumeste complet compromisul motorului R18 (consum-performante).

EDIT: am facut upload la poze ca sa ne fie mai usor la toti! Milad


Attached Files Thumbnail(s)
           



Add Thank You Reply



 
#2

bine ai venit si pe aici bgdsta! Welcome



Add Thank You Reply



 
#3

Frumoasa poza aia sub umbrele Icon_wink

Bine ai venit si spor cu masinutza
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#4

Welcome
sa o hartuiesti sanatos! daca ai ajuns pana in Hawaii cu ea, n-are rost sa o schimbi pana se va termina petrolul pe glob Biggthumpup
//-// (()) //\\// //)) //\\



Add Thank You Reply



 
#5

Inca putin si se faceau 3 ani de cand n-am mai scris pe aici. Intre timp am ajuns doar la 52550
Am fost astazi la Mara Motors si am schimbat uleiul in cutie (honda mtf3, multumesc din nou Yula) si lichidul de frana si de ambreaj (ate super blue racing). La franare am un feedback mai bun din pedala, acum e ce trebuie. Cutia parca merge o idee mai lin dar nu am facut prea multi km sa-mi dau seama.



The following 1 user says Thank You to bgdsta for this post:
  • Nipponcars
Add Thank You Reply



 
#6

La mai mare!
Operatiile pe care le-ai facut tu la Mara le voi face eu la Coasta de Est maine dimineata.
Chiar sunt curios cum se va comporta masina. Eu am ajuns la 53250 km.
Icon_evilNu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...Icon_evil





Add Thank You Reply



 
#7

N-ai pentru ce Bogdane Icon_wink

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#8

La mine la trecerea intr-a 2-a simteam ca agata si din 1 in 2 si din 3 in 2 iar acum, mult mai ok zic eu ca s-a eliminat agatatul.
Uleiul din cutie nu a iesit foarte murdar, dar oricum diferenta intre cel nou si cel vechi. La franare, ma repet, este alt feedback in pedala Biggthumpup
Pe standul de franare, a iesit cu o eficienta de 81%, foarte apropiata de masinile noi.



Add Thank You Reply



 
#9

S-o stapanesti sanatos in continuare!



Add Thank You Reply



 
#10

(19-07-2013, 10:06)bgdsta Wrote: La mine la trecerea intr-a 2-a simteam ca agata si din 1 in 2 si din 3 in 2 iar acum, mult mai ok zic eu ca s-a eliminat agatatul.
Uleiul din cutie nu a iesit foarte murdar, dar oricum diferenta intre cel nou si cel vechi. La franare, ma repet, este alt feedback in pedala Biggthumpup
Pe standul de franare, a iesit cu o eficienta de 81%, foarte apropiata de masinile noi.


Agatatul din 3 in 2 il am si eu (intermitent). Din 1 in 2 nu am probleme.
Frana se simte "elastica" in acest moment.
Icon_evilNu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...Icon_evil





Add Thank You Reply



 
#11

Idem cu agatatul si la mine...

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"



Add Thank You Reply



 
#12

Multumesc Gabi



Add Thank You Reply



 
#13

Ciudat ce ziceti voi, cu agatatul. A mea n-a facut si nu face si am mai mult de 90k. Nici probleme cu ambreiajul n-am avut.



Add Thank You Reply



 
#14

Agatatul ala nu e tocmai agatat... cel putin la mine e doar o ezitare dintr-a treia intr-a doua. E foarte sensibila la retrogradarea asta pe motiv de turatie. De cand am invatat (si mi-a placut) sa retrogradez cu blip, nu mi-a mai facut. Se aplica un pic de RPM la retrogradare si dispare ezitarea aia.
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Add Thank You Reply



 
#15

Nu stiu ce sa zic, primele dati am pus-o pe seama faptului ca nu eram suficient de atent la schimbarea treptei, dar n-a fost asa. In fine, vedem maine ce si cum...
Thanks for the tip, w33bb0!

Gabi, tu n-ai avut nici tremuriciul minunat de care ne-am plans o gramada. Ce concluzie tragem de aici? Masina ta a fost facuta intr-o zi cand erau toti treji, nu mahmuri dupa betie. Corect?
Icon_evilNu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...Icon_evil





Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.