This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Honda Accord CL9



 
#1

Nu am prea multe de spus, dupa cum stiti cu totii CL9 este un Accord cu capacitate cilindrica de 2,4 litri si o putere de 190 cp, samuraiul meu are 110.000km, este in toate mintile, nu are operatii estetice cu exceptia buzei aplicate pe bara fata in rest este stock.

[Image: 20121109120735.jpg]

[Image: 20121109120900.jpg]

[Image: 20121109121008.jpg]

[Image: 20121109121116.jpg]



The following 1 user says Thank You to Aielo for this post:
  • adi
Add Thank You Reply



 
#2

la cat mai multi km impreuna!
si asa ramane fara operatii?



Add Thank You Reply



 
#3

tot timpul am admirat linia curata si eleganta. e un model despre care am spus ca nu ai ce "tuning" sa-i faci. eventual jante si suspensie.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#4

(09-11-2012, 14:07)kinky_boy Wrote: la cat mai multi km impreuna!
si asa ramane fara operatii?

Multumesc, avem si vom mai face multi kilometri impreuna si fara nici-un fel de operatii Icon_lol, nu are nevoie!

(09-11-2012, 14:13)LIVIU_CTS Wrote: tot timpul am admirat linia curata si eleganta. e un model despre care am spus ca nu ai ce "tuning" sa-i faci. eventual jante si suspensie.

Foarte corect, mai mult decat in fotografia de mai jos dupa parerea mea devine kitch.

[Image: 3684226418aaf776413do.jpg]

Uploaded with ImageShack.us



Add Thank You Reply



 
#5

Sa te bucuri de masinuta in continuare!
Chiar daca a fost conceput acum vreo 10 ani, se pare ca designul este unul peste care nu trece timpul. Modern si clasic in acelasi timp.

Am si eu in familie un CL9, dar este cu volan pe partea cealalta Icon_biggrin.
Abia astept la primavara sa ma dau cu el.



Add Thank You Reply



 
#6

de acord cu tine aielo, dar eu nu ma refeream la exterior. Masina ta arata foarte bine si asa, desi alte jante ar intra numai bine.
stiu pe cineva care isi doreste flash pro si evacuare completa pentru un cl9

fain lip-ul Biggthumpup



Add Thank You Reply



 
#7

Relu asta e renumit pentru poza aia, peste tot apare Rollinglaugh
Sa o stapanesti sanatos.



Add Thank You Reply



 
#8

(09-11-2012, 17:04)maruta Wrote: Sa te bucuri de masinuta in continuare!
Chiar daca a fost conceput acum vreo 10 ani, se pare ca designul este unul peste care nu trece timpul. Modern si clasic in acelasi timp.

Am si eu in familie un CL9, dar este cu volan pe partea cealalta Icon_biggrin.
Abia astept la primavara sa ma dau cu el.

Da asa este, eu unul dupa atata timp pot spune ca o ador ca in prima zi, ma uit la ea cu atata drag incat ai spune ca o am de ieri Icon_biggrin
De ce sa astepti pana in primavara sa te dai cu ea?

Sent from my GT-I9070 using Tapatalk



Add Thank You Reply



 
#9

(09-11-2012, 17:50)Aielo Wrote: De ce sa astepti pana in primavara sa te dai cu ea?

Pai Australia e cam departe si nu ajung decat la primavara acolo.Icon_lol
Este masina fratelui meu si mai are un Jazz.



Add Thank You Reply



 
#10

(09-11-2012, 17:22)kinky_boy Wrote: de acord cu tine aielo, dar eu nu ma refeream la exterior. Masina ta arata foarte bine si asa, desi alte jante ar intra numai bine.
stiu pe cineva care isi doreste flash pro si evacuare completa pentru un cl9

fain lip-ul Biggthumpup

Nici eu nu ma refeream doar la exterior Icon_wink
Acum cateva luni chiar cautam sa cumpar un alt set de jante insa cu cat probam mai multe seturi cu atat mai convins eram ca daca pastrezi linia stock nimic nu vine mai bine decat Enkei-urile care dealtfel sunt al 2-lea set Icon_biggrin
In ceea ce priveste tunning-ul eu sunt adeptul principiului "ori o fac bomba nucleara ori deloc", cu exceptia unei chestii de soft care o duce pe la 210-215 cp parca, asta ma tot tin sa o fac dar din diverse motive nu am facut-o inca, mai mult de atat nu, nu prea ai ce sa-i faci decat cu multe, foarte multe mii de euro.

(09-11-2012, 18:56)maruta Wrote:
(09-11-2012, 17:50)Aielo Wrote: De ce sa astepti pana in primavara sa te dai cu ea?

Pai Australia e cam departe si nu ajung decat la primavara acolo.Icon_lol
Este masina fratelui meu si mai are un Jazz.

Icon_yikes atunci daca vrei sa te (mai) dai cu CL9 pana atunci, esti invitatul meu.

(09-11-2012, 17:36)DeN1gRator Wrote: Relu asta e renumit pentru poza aia, peste tot apare Rollinglaugh
Sa o stapanesti sanatos.

E superba, poate si pentru ca fotografia este alb-negru insa arata nemaipomenit, cam cum ar arata a mea daca ar fi coborata cu vreo 5cm Icon_lol Drool



Add Thank You Reply



 
#11

Salutare, nu am gasit vreun thread dedicat asa ca postez aici, de cateva zile a inceput sa patineze usor la turatii mici, nu la pornire in viteza 1, nu foarte rau la turatii de peste 4000rpm, nu mi se pare in regula ca la acest numar de kilometrii sa pice ambreiajul insa din ce am vazut pe celalalt forum ma consider norocos, in fine, comandat kit-ul, mers la service si soc, niciunuia dintre cei trei mecanici nu le venea sa creada ca aceasta masina a venit pe propriile roti , mai precis ca acest ambreiaj mai "agata" vreun pic, praf si pulbere, niturile de pe disc au sapat sant pe placa, rulmentul era mai in toate mintile cu toate ca haraia usor si nu o mai ducea mult.

Las fotografiile sa vorbeasca.


[Image: dscn0203b.jpg]


[Image: dscn0202w.jpg]


[Image: dscn0201s.jpg]


[Image: dscn0200mc.jpg]



Add Thank You Reply



 
#12

Eu la diesel l-am schimbat la ~50k...aşa că la tine la >110 e ok zic io Icon_smile oricum arată praaaf

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"



Add Thank You Reply



 
#13

ce ai pus?
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#14

Material prost in ferodo. Volanta ai zgariat-o?

Sent from my Slimed i9000
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#15

(29-11-2012, 20:15)LIVIU_CTS Wrote: ce ai pus?

OEM

(29-11-2012, 20:30)yulasinio Wrote: Material prost in ferodo. Volanta ai zgariat-o?

Sent from my Slimed i9000

Nu, volanta e in regula altfel as fi schimbat-o.



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.