This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Cum ati ajuns la Honda?



 
#1

Desi citisem mult despre masinele japoneze prin diferite reviste de specialitate la vremea aia in Romania era greu sa intri in contact cu ele. Imi aduc aminte cu drag de un CRX negru care a fost prin oras prin mijlocul aniilor 90 iar de atunci am zis ca va trebui sa detin o Honda din asta mica si nervoasa.

Norocul meu e ca am ajuns in Dublin prin 2003 unde nu este criza de masini japoneze Icon_twisted. Pentru inceput am fost nevoit sa cumpar o masina mica din cauza asigurarii care era foarte mare asa ca am luat un Ford Fiesta pentru vreo 6luni dupa care am trecut la un Accord de 2L. Nici Accord-ul nu a stat foarte mult cu mine pentru ca aparuse o Integra Si de vanzare la un pret bun iar de aici incolo cunoasteti povestea.

Inca mai visez la un CRX sau un EG Icon_smile

Sunt curios sa vad care este povestea fiecaruia.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#2

fain fain , cat imi dai pe CRX Icon_biggrin

inca de mic la noi in familie au predominat masiniile italiene, bunicu cu un fiat 1300,apoi la tinerete tata cu un 850 sport vanduta cand m-am nascut eu Icon_biggrin apoi o lada 1500 data dracu masina, grea cat un tanc, tabla groasa, facuta a la URSS, imi aduc aminte ca ii punea ulei de transformator si il schimba la 3000 km.... si eu am dus pasiunea pentru italiene cu un Autobianchi A112 pe care l-am restaurat impreuna cu tata, la vremea aia nu aveam permis dar dupa ce l-am luat a fost prima mea masina, extraordinar motorasul ala de 900 cm si cutie in 4, la un moment dat am avut probleme cu carburatia si am fost ¨nevoit¨ sa trec pe un carburator dublu corp de la un alfa sud Icon_biggrin, de aici pasiunea pentru motoare de turatie....
Japonezele mi-au intrat in sange doar dupa ce un unchi de al meu a avut ceva probleme cu o mazda 626, am desfacut motorul si am ramas foarte placut in presionati de calitatea materialelor, si simplitatea fata de VAG & Co si dotarile de serie ale masinii, asa ca japonezele au intrat in vizorul meu.
Prin 2003, prin Madrid fiind, am cumparat o Supra MK3 cu ceva probleme la motor. Deja eram virusat si in dupa febra 7M GTE a urmat coupe-ul, pentru ca nu gasisem un CRX ...



Add Thank You Reply



 
#3

Ti-am zis sa facem schimb si nu ai vrut Icon_razz daca e sa iau una trebuie sa fie SiR Icon_wink

Stiu ce zici de Lada ca si unchiu a avut una in perioada aia, avea o tabla pe ea de 2 Icon_lol
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#4

Inainte de Honda am avut ceva nemtesti si Renault -uri .
Prima mea masina a fost Renault 9 Broadway . Dupa ceva ani ,inainte de 2007 in care nu am avut nici masina nici permis (acasa Icon_smile ) , am hotarat sa ma duc sa recuperez permisul si sa-mi iau ceva coaja sa conduc iar.In prima faza ma gandeam la un Renault 19 fiind ieftine si avand o parere buna despre Renault in general.
Asa cautand masini pe mobile.dE am dat din greseala peste un Prelude tamponat destul de ieftin .
Stiam masina din GranTurismo 1 ( jocul de P.S.-an 1998) si eram tare fascinat de design-ul ei. O lasam sa se roteasca de 2-3 ori inainte sa o selectez numai sa o admir Icon_smile Ma gandeam atunci ca asta mi-as cumpara daca as avea bani.
Cand am vazut la ce pret era masina lovita am cautat in mod special doar Prelude . Am ramas uimit sa vad cat de ieftina e si cat de veche pentru design-ul ei. M-am hotarat imediat . Prelude sau nimic.Inutil sa spun ca TOTI mi-au zis sa nu iau japoneza! Din fericire i-am ignorat fiind deja fascinat de produsele japoneze electronice , fiind fan al japonezilor in motorsport si eram sigur ca Made in Japan n-are cum sa fie rau orice ar fi Icon_smile
Dupa vreo o luna am dat peste masina care o am acum . Erau sterse numerele de inmatriculare sa nu fie vizibile . Cautam o masina neaparat langa Karlshrue - Rastatt sa nu se deranjeze varu-meu din Germania prea departe sa o vada Icon_smileIn ultima poza se vedea un KA la numar desi masina era trecuta pe ceva sat din apropiere . L-am trimis sa o vada si ma sunat de la fata locului . I-am zis sa i dea avans ca vin dupa ea . A doua zi am plecat dupa ea . Am ramas tare placut surprins sa o vad in realitate . Lata joasa si extrem de frumoasa . Sarea in ochi dintre toate masinile din parcul respectiv .Credeam ca e alta a mea. N-are cum sa fie a mea asa frumoasa Icon_smile
De atunci am mai dus 2 Honda si alte masini dar nu as schimba-o cu nimic .



Add Thank You Reply



 
#5

Frumosa poveste, cred ca mai toti am ramas cu "sechele" din copilarie Icon_lol
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#6

amintiri ce sa mai Icon_wink mai vrem .......



Add Thank You Reply



 
#7

In cazul meu (5D) a fost vorba de ceea ce francezii numesc "coup de foudre" (dragoste la prima vedere). Pe scurt: dupa 6 luni de cearta cu sotia, in momentul in care eram hotarati la altceva, am trecut intr-o dimineata pe langa sediul HTR (in Pipera), unde erau parcate un 5D, un Type R si vreo 2 Accord. Pana seara la ora 18:00 aveam proforma si in alte cateva zile a venit si masina.
Fara drive-test, fara prea multe discutii. Singurul test pe care l-am facut la reprezentanta a fost sa pornesc motorul masinii expuse (2.2 diesel - eu avand 1.8 benzina).Atat. Km care au urmat mi-au dovedit faptul ca am facut cea mai buna alegere. Ne-am cunoscut pe parcurs si ne-am obisnuit unul cu altul (aka asa am descoperit Honda si ea pe mine - pe drum). Restul e istorie...
Icon_evilNu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...Icon_evil





Add Thank You Reply



 
#8

Aveam un Chevrolet Aveo, 1.4 16v 96 cai, eram destul de multumit de masina, mergea bine, nu am avut probleme cu ea deloc, avea dotari OK; intr-o zi mi s-a pus pata sa caut ceva mai sportiv, hatch neaparat (o slabiciune de-a mea ), si intr-un anumit buget (pana in 14-15000 de eur), si m-am oprit la Toyota Auris sau Mazda 3 sport; am facut un test drive cu Toyota in Sibiu - nu avea nici o treaba cu sportivitatea masina, mergea OK dar cam atat (parca 1.6 benzina era, nu mai retin exact); a 2-a zi am plecat la CJ, neavand Mazda in Sibiu, sa testez si Mazda 3 sport - tragea fain, suna bine, da era cam uratica, interiorul nu prea imi placea, eram in dubii rau de tot - mai spre seara am ajuns prin Iulius Mall (tot in CJ) si am vazut un WRX STI, mi-a placut la nebunie, am sunat repede la Subaru, mai aveau 10 min si inchideau, dar m-au asteptat sa ajung, am facut un test cu Subaru Impreza 2.0R Sport (150CP) si m-a impresionat masina, tragea bine, avea in schimb suspensia cam moale pentru o masina sport, plus ca era scumpa (vreo 24.000) si imi depasea bugetul cu muuuult - mi-au propus atunci cei de acolo varianta Impreza 2.0 fara pachetul sport, iesea pe la 20.000...m-am gandit cateva zile, mi-am calcat pe inima si am zis gata, o iau - am facut dosarul de leasing, am primit proforma, mi-a venit masina, totu era cam gata, joia trebuia sa ridic; martea inainte de joi eram prin BV, cu niste treaba, si am vazut un Civic pe drum, mi-a atras atentia, nu stiam mai nimic de masina, am decis sa merg la dealerul din BV sa vad ce si cum - m-a luat un baiat de acolo la un test si va spun ca am ramas mut, mi-a placut totul extraordinar de mult de prima data, cum accelera, cum statea pe drum, cum suna, cum arata...in aceeasi zi am vb la leasing, mi-au refacut proforma ptr unTypeS negru, cu panoramic (am gaurit bugetul rau de tot, am ajuns pe la 21000 si ceva ) - as fi vrut R-ul de atunci, dar deja sarisem calu' cu banii si am zis ca e suficient - iar joia eram la BV, in ea si nu imi venea sa cred ca e mea, ca pot sa plec la drum cu ea (dupa juma de ora era sa imi pierd permisul din cauza de viteza+depasire pe linie continua).
Mi-a parut un pic rau ptr oamenii de la Subaru, au fost foarte de treaba, mi-au explicat totul foarte foarte amanuntit, au stat peste program, dar nu poti sa te pui in calea iubirii, ce sa-i faci.



Add Thank You Reply



 
#9

asta nu se pune Icon_biggrin , tu trebuia sa-ti iei Subaru dar te-ai impiedicat de o broasca Icon_yikes

PS :ai noroc cu CT R-ul, ca de nu ......Icon_pistoles



Add Thank You Reply



 
#10

Pai ce sa faca mah cu ala se 2L ?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#11

Eu am fost cu el la Cluj la testdrivu cu Subaru si l-am vazut croit sa o cumpere ... cand dupa o saptamana il vad la poarta .... cu Honda .... "pai ce-ai facut mah?" ... Dar era de bine Icon_razz
[Image: mysig.jpg?t=1248866766]
You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo. vtec



Add Thank You Reply



 
#12

Asa, uitasem sa scriu ca am fost impreuna Icon_biggrin, scuze.



Add Thank You Reply



 
#13

Cum am ajuns eu la Honda:
Dupa ce am luat permisu am "mostenit" o dacie 1300 de la tata pe care am incalecat-o vreo cativa ani, dupa care am hotarat sa iau si eu ceva mai cumsecade. Cumnatul meu are doua motociclete Honda si imi tot povestea de fiabilitatea si alte lucruri bune despre Honda, insa nu eram eu foarte convins sa imi iau Honda, credeam ca doar motocicletele sunt bune iar dupa ce am vazut TypeS-ul lui Denigrator am zis ca vreau si eu sa vad un turometru in fata care se duce pana la 7000+ rpm. Asa ca am inceput sa caut pe site-urile de vanzari auto, bugetul fiind limitat la 3500 de Euro. Intr-o zi ma suna cumnatu': "hai ca am vazut o masina care pare a fi ok". Am vazut-o si eu si am zis sa mergem sa ne dam cu ea. L-am sunat pe om si dupa doua zile am fost la Cluj sa o testam. A fost dragoste la prima vedere Icon_smile Am incheiat actele, am batut palma, am primit si un set de roti de rezerva, i-am facut plinu' dupa care am incins-o pana la Sibiu. Masina a costat 3200 E iar de restu i-am schimbat uleiul, filtrele, bujiile si distributia, desi vechiul proprietar facuse acelasi lucru cu vreo 2000-3000 de km inainte (mai putin distributia). Fericit pt. alegerea facuta si la fel de incantat de fiecare data cand ma urc la volan, insa parca as vrea o herghelie mai bogata sub capota.
[Image: mysig.jpg?t=1248866766]
You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo. vtec



Add Thank You Reply



 
#14

Tot timpul se intampla asa, ajungi sa iei una cu motor mic te indragostesti de ea iar apoi dupa un timp vrei mai multa putere. Bugul honda Icon_biggrin
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#15

Dap, cam asa este... Acum astept sa revina lucrurile la normal (aka sa imi revin un pic cu banii,pentru a putea aduce in familie inca o masina, Honda, evident. Va fi nevoie in mod clar de una,deoarece a mea sotie se uita foarte gales la Civic. Sunt foarte constient de efort si costuri, dar as cumpara o masina din zilele bune pentru a o putea restaura. mai vedem...

Icon_evilNu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...Icon_evil





Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.