This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Cu si despre impamantare



 
#1

Blocul motor este impamantarea în sistem, totul se leaga de la el, nu la ceva care sa se insurubeaza la ceva care sa se strange pe altceva, zona termostatului este un loc ciudat pentru a pune impamantarea senzorului pentru aprindere si impamantarea in general. Gândiţi-vă : pulbere de aluminiu, care formează imediat oxid de aluminiu (coroziune), cu lichid de răcire curge prin parte din ea, şi suruburi din oţel care fac o coroziune ciudata din aluminiu-oţel. Impamantarea OEM nu este ceea ce doriţi să urmati, Honda doar a trebuit să isi faca griji cu privire la 70-160whp pentru 3 ani/60000 de km garanţie, după care sa nu isi mai bata capul.
Oricum, m-as asigura ca:
- Toate cablurile (inclusiv impamantarile) sunt conectate mecanic (capsate), conectate electric (lipite), şi ecranate de mediul coroziv (termoretractant).
- Nu stivuiti masele una peste alta. Între fiecare strat se va forma indiferent de ce vei face coroziune , şi masele in două sau trei locuri mai departe de bloc au cu ~ 2-3 ori o rezistenţă mai mare.
- Alternatorul este sursa de putere în sistem, bateria este doar un rezervor. Alternatorul este împământarea blocului motor. Bateria este împământata la sasiu care este conectat la transmisie, care este conectat la motor care este conectat la alternator ... este o stivuire de mase peste tot din nou.
- Înlocuiţi tot ce consuma curent şi utilizează caroseria ca si cale de impamantare cu cabluri REALE legate direct la blocul motor/alternator. Pompa(ele) de combustibil sunt exemple perfecte pentru acest lucru. ajutand la castigarea CP prin legarea directa cu cabluri mai groase 10-14 mm.
Aş lua în considerare si curatarea conexiunii termostat-bloc, şi curăţarea zonei de impamantare de langa termostat . As merge cu un cablu de sudura (25mm) de la blocul motor (cât mai aproape de termostat sau alternator după cum puteţi), până la un punct de distribuţie şi as rula toti consumatorii de acolo , la baterie la sasiu la electronice audio
De ce cablu de sudura , pentru ca poate accepta o gramada de electroni , are conductibilitate foarte mare si pierderi mici sau orice alte conductor foarte bun.
Păstraţi contactele curate şi faceti tot ce puteti pentru a preveni coroziunea.

Locurile de impamantare;

De la Bloc motor/Alternator la:
- panoul ignifug (panoul ce desparte motorul de habitaclu)
- baterie
-caroserie
-cutie viteze
-distribuitor
-capac culbutori.

PS: mai puteti adauga
VTEC Solenoid
Intake Manifold, IAT Sensor
TB, MAP Sensor and TB Sensor

restul depinde de voi ...
Bafta.




Add Thank You Reply



 
#2

Ca tot eram pe subiect Biggthumpup
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.