This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Civic EG6 VTI



 
#1

           
Va salut!
Civic-ul EG6 VTI din 93 sau BMW Killer (din oarecare motiv se iau toti BMW-isti de ea) a ajuns la mine din pura intamplare, stiam masina de ceva vreme dar nu era ceva ce-mi doream neaparat desi cunosteam capabilitatile ei.
Acum am redescoperit cum e sa ies dupa o zi lunga si grea de munca la o plimbarica de relaxare, doar eu si cele patru pistoane chiar si cu nebunia de peste 5000 RPM.
Pot sa spun, ca fan motoare mari cu cat mai multe pistoane, ca-mi place tot mai mult VTI-ul, imi place sunetul infundat al evacuarii, parca e in surdina si te ameninta sau provoaca sa urci in ture peste 5000 unde incepe sa urle, sa zbiere : "Eu sunt facuta sa alerg!", e interesant sa faci un plin si sa alergi mai mult, mai departe decat ai alergat cu orice masina de pana acum. Imi place ca e "The Underdog", nu arata impresionant, nu pare rapida dar... "sa fiu al dreq de nu-l depasesc si pe asta...".
Nu stiu cat o sa stea la mine masina, dar voi profita de ea la maxim, nu stiu daca o sa mai intre bani in ea (pe partea de performanta), momentan e cert ca am nevoie de gume noi Dunlop-urile runflat nu fac nimic in curbe (de fapt face ceva, dar nu ce trebuie), ar fi bun un ulei in curand (foarte curand).



Add Thank You Reply



 
#2

Felicitari pentru achizitie. Sa o STAPANESTI(pentru ca e tare naravasa) sanatos Icon_biggrin
Ai de gand sa o lasi asa sau o aduci inapoi la forma ei clasica?



The following 1 user says Thank You to georgian03 for this post:
  • Antilles
Add Thank You Reply



 
#3

Bine ai venit şi să o stăpâneşti sanatos. Arată frumos tare masinuta.

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"



The following 1 user says Thank You to BogdanT for this post:
  • Antilles
Add Thank You Reply



 
#4

(15-07-2012, 11:55)georgian03 Wrote: Felicitari pentru achizitie. Sa o STAPANESTI(pentru ca e tare naravasa) sanatos Icon_biggrin
Ai de gand sa o lasi asa sau o aduci inapoi la forma ei clasica?


Se stapaneste fara probleme...dupa ce am gume noiIcon_smile)
Singurele chestii ce se vor schimba din punct de vedere estetic e calitatea paint job-ului si poate jantele. S-a muncit enorm de mult sa ajunga masina in stadiul asta si, din respect pentru cel care a depus aceasta munca (prieten apropiat si actualmente coleg) nu am de gand sa schimb nimic la formele exterioare. Stiu ca o sa mi-o iau in freza pentru urmatoarea afirmatie dar tot o fac: imi place mai mult decat varianta clasica, let's face it, in anii aia nu au iesit foarte multe masini cu forme frumoase.



Add Thank You Reply



 
#5

Bine ai venit Antilles.

Arata destul de interesant masina, poate un pic ciudat fara semnalizarii langa faruri, personal imi place Icon_smile

Bafta cu ea in continuare.

Sent from my GT-I9000
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



The following 1 user says Thank You to yulasinio for this post:
  • Antilles
Add Thank You Reply



 
#6

(15-07-2012, 12:17)yulasinio Wrote: Bine ai venit Antilles.

Arata destul de interesant masina, poate un pic ciudat fara semnalizarii langa faruri, personal imi place Icon_smile

Bafta cu ea in continuare.

Sent from my GT-I9000


Arata...diferit, nu e linia pe care as fi mers eu (daca o faceam de la 0) dar nu e nici de lepadat, mai ales ca e destul de restrictiva ca forme, de aceea nu eram foarte tentat de masina, daca era Del Sol cu motorul asta...alta povesteIcon_smile



Add Thank You Reply



 
#7

salut alex si rupe-i faşu Icon_smile
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#8

(15-07-2012, 15:16)LIVIU_CTS Wrote: salut alex si rupe-i faşu Icon_smile

Salut Liviu! Cand facem o iesire VTI&VTI?:p....daca tot e varaIcon_smile



Add Thank You Reply



 
#9

Bine ai venit si sa ai parte de ea fara evenimente neplacute!
Intrebarea mea ar fi...unde a stat masina ascunsa atata timp? In B nu am vazut-o niciodata si nu as putea sa spun ca este o prezenta pe care nu ai remarca-o Icon_wink
In privinta kit-ului exterior nu as putea spune ca sunt cel mai mare fan dar conteaza sa iti placa tieIcon_smile
Spor!

Sent from my LT26i using Tapatalk 2



Add Thank You Reply



 
#10

(15-07-2012, 16:16)ctrnovice Wrote: Bine ai venit si sa ai parte de ea fara evenimente neplacute!
Intrebarea mea ar fi...unde a stat masina ascunsa atata timp? In B nu am vazut-o niciodata si nu as putea sa spun ca este o prezenta pe care nu ai remarca-o Icon_wink
In privinta kit-ului exterior nu as putea spune ca sunt cel mai mare fan dar conteaza sa iti placa tieIcon_smile
Spor!

Sent from my LT26i using Tapatalk 2


Nu a prea stat prin Bucuresti masina, fostul proprietar a locuit in Medias in ultimii ani. Nu a fost ascunsa defel doar ca nu a postat nimeni nicaieri ceva despre masina, a fost si pe la cateva (putine) tuning show-uri (cu alta infatisare).
Body-kit-ul e ok, nu ma incanta spatele dar in rest n-am treaba, daca ar fi sa-mi pun mintea as putea sa-l refac fara probleme, dar avand in vedere ca nu e timp de absolut nimic si ca nu stiu cat timp voi pastra masina, prefer sa ramana asa.


L.E. Kit-ul a fost gandit ca un compromis fuga/aspect, sau race/daily use. Toata fata e fibra de sticla (capota, aripi, bara), pe scurt a fost usurata destul de mult incat sa se simta dar totusi sa ramana o masina de strada, daca ma hotarasc sa nu o dau la anul o sa ma apuc de usurat si mai tare, sa se treaca de la piesa rigida care nu se rupe usor la piesa foarte usoara si flexibila astfel incat, in cazul unui impact, flambeaza piesa si atat, (e deja testata toata treaba pe 2 Skyline-uri facute pt. drift la firma unde a fost facuta Honda)



Add Thank You Reply



 
#11

bai, nush cum e cu iesirile, inca nu am iesit cu motoreta Icon_razz
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#12

(15-07-2012, 17:19)LIVIU_CTS Wrote: bai, nush cum e cu iesirile, inca nu am iesit cu motoreta Icon_razz


?! motoreta?!..vezi ca o sa fie etapa de drift la mare pe la sfarsitul lunii viitoare, mergem cu Hondele pe langa Skyline? impreuna poate il facemIcon_smile)



Add Thank You Reply



 
#13

am o problema legata de...gume daca intelegi ce vreau sa spun Icon_wink
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#14

Bine ai venit! Asteptam mai multe poze si povestiri cu dumneaei Icon_smile
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Add Thank You Reply



 
#15

(15-07-2012, 18:17)LIVIU_CTS Wrote: am o problema legata de...gume daca intelegi ce vreau sa spun Icon_wink

Hahaha, guess what?!?! nici eu nu le am pe cele care trebuiau sa fie pt. Opel..si au fost platite cu 1 luna inaintea taIcon_razz O sa-mi iau pentru Honda ca ce am acuma numai ce trebe nu fac, da merg eu dupa ele, ce-i sigur e sigur...


(15-07-2012, 18:28)w33bb0 Wrote: Bine ai venit! Asteptam mai multe poze si povestiri cu dumneaei Icon_smile

Merci, o sa fie!


LE: Liviu, daca aduc semislicurile alea saptamana ce vine (merg dupa ele)...am o bere de la tine?!Icon_razz



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.