This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

CTR EP3



 
#1
Arrow 

salutare tuturor Icon_biggrin

felicitari din nou pt forum! imi place mult formula.
...masina o stiti, dar o sa fac totusi prezentarea ca asa se cuvine:

MOTOR:

RBC
Tegiwa airbox/custom LHD coversion
KiddRacing headers/decat 4-2-1
BuddyClub ProSpec 65 mm (pista)
BuddyClub b-pipe & OEM muffler (strada)
Setrab oil cooler / Mocal hi-flow plate
BuddyClub P1 buffled sump
Energy Suspension engine mounts inserts
OEM Purflux Honda oil filter
OEM Honda air filter
Spoon magnetic bolts

SUSPENSIE:

KW V2 coilovers + steering bracket
SPC/Eibach rear camber kit
BuddyClub RCA
OMP strut bar
JDM arb / Corsport endlinks

FRANE:

Stoptech 328 / ST40 kit
Stoptech front pads (strada)
Pagid RS29 front pads (pista)
Ferodo DS 3000 rear pads

ELECTRONICA:

KPRO
PLX wideband
Oil pres.
Oil temp.
ScanGauge II
DRE shift light
55W bi-xenon

GUME:

Bridgestone RE040 205/45/17 (strada)
Toyo Proxes R888 225/45/17 (pista)
BFGoodrich A20 slick 225/40/17 (pista)
jante pista / ENKEI 8J ET35

LICHIDE:

full MOTUL


[Image: 396588_212464098837876_197444050339881_4...5968_n.jpg]

[Image: IMG_1006.jpg]

[Image: IMG_7625.jpg]

[Image: 393870_212494408834845_197444050339881_4...0834_n.jpg]

[Image: 374257_212438452173774_197444050339881_4...1168_n.jpg]

[Image: 390539_212478062169813_197444050339881_4...1578_n.jpg]

[Image: IMG_1111.jpg]

[Image: 397195_212497992167820_197444050339881_4...1374_n.jpg]

[Image: IMG_0105-2.jpg]

[Image: IMG_1323.jpg]


[Image: IMG_1583-1.jpg]

[Image: 397085_212455242172095_197444050339881_4...0536_n.jpg]

[Image: 407582_212525675498385_197444050339881_4...7566_n.jpg]

[Image: 405954_212525358831750_197444050339881_4...5973_n.jpg]





o sa revin cu alte info si ceva video. mai multe detalii si poze le-am pus aici:

http://www.facebook.com/TTRVision/photos



Add Thank You Reply



 
#2

treaba facuta calumea ce mai....2thumbs
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#3

Mama frate dar s-a lucrat la greu de cand nu am mai citit despre ea Icon_yikes

Am vazut ca ai ajustat tachetii, e treaba nasola ca as vrea sa ii verific si eu la Stream ca mi se par un pic galagiosi.

Cand de duci pe track iti faci modificariile acolo sau le faci cu o zi inainte?
Iti ating Enkei-urile in aripa fata sau e numai o impresie in poze?

Multa munca, pasiune si bani, bravo, felicitari. Sa o alergi sanatos 2thumbs
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#4

bine te-am regasit mane, o placere sa te citim si pe aiciBiggthumpup



Add Thank You Reply



 
#5

Asa e ne prind bine oameni cu experienta.

Am uitat sa te intreb mai sus daca tu ti-ai facut harta la ECU sau ai fost la ceva garaj si care sunt rezultatele.

-----
Hai hui
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#6

Un EP3 de exceptie dupa parerea mea. Felicitari!



Add Thank You Reply



 
#7

multumesc mult tuturor Icon_biggrin

...in legatura cu tachetii i-am reglat de doua ori deja.
... cu maparea, dupa ce am "terminat" masina am mers cu ea la un "tuner" sa facem harta. baiatul asta se aciuase pe langa o echipa de curse care ii mai dadea un amarat de dyno. un jaf.

eu stiam cat de cat sa-mi bag nasul in soft insa am preferat sa merg la el. am dat 500 euro si nu prea a facut mare lucru decat sa-mi adapteze mapa care o aveam deja pe masina (un palmers foarte bine facut). nu zic masina merge ok, AFR ok, consum foarte foarte mic in part throttle.

treaba a facut-o ok, dar pe banii aia trebuia sa-mi faca 20 de run-uri pe dyno numai pt mapa composita vtc pt a gasi punctul optim vtec (vtec crossover) si apoi sa porneasca de acolo.
asa se face o harta profi.

am facut apoi niste run-uri pe dyno ala puscat si best result a fost 265 bhp Icon_yikes

[Image: run.jpg]

.... bull shit! sunt mult prea multi, dyno nu a masurat bine. as zice undeva la 240+ real , asta judecand dupa cateva confruntari directe in pista.

am facut o modificare la evacuare si am avut nevoie de o mica corectie in soft, dar tipul asta raspundea foarte greu asa ca m-am apucat de studiat si mi-am modificat singur softul, ajungand sa inteleg bine ce e de facut (si ce mi-a facut tipul ala)

asa ca m-am tot jucat si am perfectionat harta Icon_biggrin



Add Thank You Reply



 
#8

E nasol de reglat tachetii? iti trebuie ceva cheie speaciala sau merge numai cu o inelara si o surubelnita? Ca la ITR iti trebuie o cheie speaciala ca sa ii poti regla.

La banii aia trebuia sa iti faca harta ceas, sa inteleg ca si pe acolo duceti lipsa de oameni cu experienta in asa ceva.

Poate ca au iesit ceva cai in plus pe dyno dar ar trebui sa fi undeva la 250 cu modificariile care le ai, sa nu mai punem la socoteala starea motorului care dupa cate se vede e in putere.

Un amic de aici cu intake, o galerie Tri-Y a scos ~260 mapat pe Hondata.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#9

de reglat se regleaza usor, doar ca motorul trebuie sa fie rece, de preferabil lasat peste noapte.

la k20 se regleaza cu lera si cheia de 10. le-am strans apoi cu dinanometrica .

....dar oricum sunt zgomotoase. mai sunt acolo si injectoarele. eu de obicei le acopar cu un prosop sa izolez oarecum zgomotele.

am un video de cand le-am reglat



in Italia nu sunt oameni lipsiti de experienta. cel mai tare preparator oficial Honda, JAS MOTORSPORT se afla la 60 km de mine insa nu fac nimic pt muritori de rand.

mai sunt si altii la fel cum sunt o gramada de "specialisti". cine mi-a facut mie harta a facut o gramada de honde si e ok, doar ca la cat am platit trebuia o harta cu plecare blank.



Add Thank You Reply



 
#10

aprecierile despre tine si masina le stii deja Icon_biggrin
Acum ramane doar sa te bucuri cat mai mult de ea si sa o folosesti la maximul capabilitatilor ei Icon_smile
ma bucur ca iti place forumul si sper sa vii cat mai des pe aici.

Respect maxim ca ai invatat cum sa faci modificari in Hondata (eu m-am uitat un pic ca mata in calendar la niste tutoriale), asta este tot farmecul de a avea Kpro ca poti sa modifici singur in functie de cum vrei si ce modificari mai faci. Altfel daca nu stii degeaba il ai ca tot la tuner mergi.

Sper sa ma poti ajuta sa pot sa pun si eu o harta sus pe masina, caci altfel nush ce sa fac, poate un drum pana in uk, da nici nu vreau sa ma gandesc la costuri.
Nici la Sandor in ungaria se pare ca nu e cel mai ok, Corse nu prea e multumit de ce i-a facut si Marutzu de la craiova cu ej9 k20 care avea harta facuta la Sandor si dupa ce si-a pus una de pe net masina a mers mult mai bine.
Om vedea



Add Thank You Reply



 
#11

Bine ai venit si pe aici! Ti-am mai zis ca ai o masina de invidiat! Keep up


---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?ohhval



The following 1 user says Thank You to Milad_Vti for this post:
  • Tomi
Add Thank You Reply



 
#12

multumesc man Thumbsup



Add Thank You Reply



 
#13

Bine ai venit si pe la noi!!! Bomba de masinuta ce ai tu acolo. S-o stapanesti sanatos in continuare...



Add Thank You Reply



 
#14

multumesc mult!

....azi am facut o treaba ce am vrut s-o fac de cand am montat kitul tegiwa pe masina si anume sa folosesc filtru de aer oem. cel tegiwa filtreaza doar mustele mai mari Icon_surprised

[Image: IMG_0174-4.jpg]

filtrul oem e un dual layer si are peste dublu in suprafata filtranta si volum, asta ca sa compenseze diferenta de flow.
l-am montat deja si e ok. acelasi sound cu filtrare perfecta si IMHO cu cca 10% mai mult flow decat carpa aia de la tegiwa.
nici o diferenta in loguri Biggthumpup

[Image: IMG_0177-4.jpg]

[Image: IMG_0180-3.jpg]

[Image: IMG_0182-2.jpg]



Add Thank You Reply



 
#15

tegiwa ala e chel rau Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.