This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

CBR1000RR Fireblade 2010



 
#1

nu e auto dar cu siguranta e My Honda!
dupa multe tatonari, multe teste comparative, negocieri, iar analize am ajuns la CBR1000RR in detrimentul ZX10R.
de ce? pt simplul motiv ca (pe langa faptul ca o consider cea mai frumoasa) e considerata cea mai buna motoreta ever. si prima impresie e in aceasta directie. pana ies numerele si ne luam la tranta mai serios nu pot decat sa pun poze. greu sa ma decid pt ca arata atat de bine din toate unghiurile..
pe scurt:
2010 cbr1000rr special edition hrc.
aftermarket:
quickshifter
scarite reglabile
pompa fata brembo
indicator treapta de viteza
protectii carbon cadru, bascula, cutie
evacuare completa akrapovic titanium.
leviere frana+ambreiaj cu articulatie (flip up)
capac pasager monopost
furtune frana teaca metalica

nu sunt sigur insa am impresia ca pinionul de la cutie e cu un dinte in minus, e f f f agresiva de jos, nu pot rula nici in regim de relanti fara sa strang ambreiajul ca intru in cei din fata in coloana.


Attached Files Thumbnail(s)
                                                               
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#2

Pfff, superba motoreta iar tema de culori o prinde bine. Cadru e invelit in CF sau e facut din CF?
Mane sa ai parte de ea Biggthumpup
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#3

meci bah, sper sa ne intelegem de minune.
sunt protectii CF, nu sunt mobre de productie cu cadru CF, ar fi faliment curat Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#4

Pentru pretul corect orice se face Icon_wink daca aveau cerere de la bogatani sa fi sigur ca erau pe piata si cu cadru de CF.
Oricum dau bine cu tem de culori.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#5

Cat nu ma pasioneaza pe mine motocicletele, dar asta e tare frumoasa. Sa te bucuri de ea!



Add Thank You Reply



 
#6

Thankyou
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#7

Bai cum poa' sa arate, salivez pe tastatura...s-o calaresti sanatos Icon_smile.



Add Thank You Reply



 
#8

nu mai saliva, pune caramida pe portofel ca vine primavara Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#9

Bravo, colegu'! O alegere foarte buna! Mi-ai facut un ochi sa tremure uitandu-ma la ce bijuterie ti-ai luat!
La anu' nu cred ca fac pasul asta (ca-s planuri pentru casa, del Slow, Civic), da' peste vreo doi poate ne vedem pe cate 2 roti fiecare!
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Add Thank You Reply



 
#10

incurajajari din partea mea, demonicum e motorizat de fosta motoreta, asteptam membrii noi in gasca de motoristi Icon_wink
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#11

Icon_yikes deci te urasc in cel mai bun mod posibil Icon_lol Asfalt uscat si plimbari senzationale iti doresc! (daca nu apar probleme la primavara/vara ne vedem pe 2 roti, am zis!)
2009 Audi A6, 2.0 - 170CP, A/T, gri
Fosta: Honda Civic 4D 1.8 ES M/T Taffeta White



Add Thank You Reply



 
#12

Icon_rockon
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#13

bă deci e superbă! Icon_biggrin să te ducă cel puțin la fel de bine ca și fosta și fără incidente! abia aștept s-o văd și live așa că hai prin sb cu ea Icon_razz



Add Thank You Reply



 
#14

arata exceptional !
liviule sa o stapanesti sanatos si sa te poarte cat mai multi km fara probleme. Nu-mi vine sa cred ca ai ales honda la cat de pornit erai pe zx si impotriva astora de la honda ca nu au tinut si ei pasul la design, electronica etc.

distractie placuta! Icon_biggrin



Add Thank You Reply



 
#15

mulţam', la honda nu aveam problema la design, e una dintre cele mai frumoase motociclete ever. e drept ca inca mai tanjesc dupa acel control al tractiunii de pe zx10r, insa ne-au despartit aproape 2000 euro. oricum per total nu am cum sa regret alegerea, motoreta e incredibila, e fantastica, ciclistica intr-adevar e sublima, cuplul in ture joase-medii e naucitor. diferenta intre cbr ci celelalte apare spre 12.000 rpm unde concurenta mai pune 10-15 cai in plus, insa pana acolo cbr-ul e peste. cum la 12.000 nu ajungi decat pe circuit, cbr-ul e superior in conditiile actuale de exploatare.
astept sa va faceti curaj cat mai multi sa ne intalnim si pe 2 roti Icon_smile
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.