This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

B18c6



 
#1

Salut baieti, recent am cumparat un integra si am descoperit ca ii place mult uleiul, asa ca caut ori alt motor ori pistoane si io stiu ce mai tre acolo , eu nu prea am habar de mecanica dar motorul pare ok nu pierde compresie, trage bine , suna bine totul pare okey pana simt mirosul de ulei ars si se aprinde becu la ulei, deci ori pun alt motor stock ok ori schimb tot prin el si il imbunatatesc oricum suma de 2000-2500 euro nu vreau sa o depasesc, daca stiti ceva ma anuntati va rog ,ms mult



Add Thank You Reply



 
#2

nu ar fi rau sa ne arati si noua noua ta achizitie Icon_wink
parca aveai un EK4/S2000 ?




Add Thank You Reply



 
#3

eu as face un rebuild complet. ce garantie ai ca alt motor nu o sa faca la fel? macar stii o treaba daca pui in el totul nou. important e sa ai si un mecanic bun.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#4

Mi stricat calcu de o luna si nu sunt in stare sa il repar nicicum, si acum tot scriu de pe ipod, adevarul e ca am avut vreo 7 honde si nu o sa ma opresc decat la nsx dar deocamdata is vorbe mari, mecanici nu stiu pe unde o sa gasesc ca majoritatea nu se baga, prefera sa schimbe motoru oricum piese pe aici nu gasesc tot de afara ar trebui comandate



Add Thank You Reply



 
#5

da man dar e loterie. un motor de integra nu a fost dus tocmai la biserica, intelegi ce vreau sa spun....
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#6

Poti sa iei alt motor si sa il inlocuiesti dar cum a zis si Liviu e foarte greu sa gasesti unul care sa nu fie la fel cu al tau. De cand cu recesiuna asta si cursul mare de schimb intre euro si yen au fost foarte putine masini aduse din Japonia in UK/IRL iar cele care au mai ramas si nu au fost dezmembrate sunt trecute bine de prima tinerete.
Cand spui ca ti se aprinde becul la ulei tu ai ulei in motor? poate ai probleme la pompa si nu face presiune. Oricum cred ca deja ai probleme si la camasi, segmenti daca deja ai avut becul aprins de cateva ori.
Pentru rebuild ai nevoie de un mecanic bun, pe ITR-DC2 am citit de multe ori in care si dupa rebuild consumau ulei.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#7

Am gasit un baiat ce lucreaza la honda si zicea ca trebuie schimbate doar ceva garnituri si rectificat ceva pe acolo , parea sigur pe el , reparatia + distributia 1700€ nasol dar nu am de ales, am facut poze dar nu reusesc sa le urc nicicum



Add Thank You Reply



 
#8

din ce oras esti? nu de alta dar tocmai am aflat ieri ca la mine in cj a aparut o integra....alba Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#9

Barcelona , a mea e neagra,sigur ne era o celica? Se cam confunda oamenii



Add Thank You Reply



 
#10

Icon_smile) ma gandeam,.... ca e prea mare coincidenta Icon_smile)
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#11

mane ia legatura cu Japan JK Electronicas ca sigur te rezolva mai eften Icon_wink



Add Thank You Reply



 
#12

Pai ce schimba de banii aia? Daca desfac motorul sa verifice camasiile la cote ca o sa ai probleme daca nu.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#13

Toy boy cum dau de ei? - Kit de juntas motor , bomba de agua y distribucion      540€
- Tornillos de culata Honda P73                                   120€
- Casquillos de biela P73                                             120€
- Casquillos de cigueñal P73                                        150€
- Servicio de rectificadora para culata y lapear cilindro      165€
- Mano de obra                                                         300€ con motor sacado o 600€ con desmontaje y montaje de motor


Total 1695€ con desmontaje y montaje del motor
        1395€ con motor sacado. Sincer mi se pare ok pretu e asta sau ma bag sa schimb tot in el



Add Thank You Reply



 
#14

trimite-i un PM pe hondaspirit, zi ca vi din partea mea si vezi ce rezolvi Icon_wink




Add Thank You Reply



 
#15

Imi da cu virgula google translate-ul dar nu am vazut nimic de segmenti, pistoane, alejaz camasi...
Mi se pare scump iarasi kitul de distributie si pompa de apa.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.