This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Alte marci [Tomi]



 
#1

o sa incep cu masina la care tin cel mai mult, masina mea de mers la servici:

Opel Astra F 1.4i

motor/cutie oem
frane fata 260 mm (Opel Astra GSI)
frane spate conversie discuri 270 mm (Opel Calibra)
suspensie Opel Astra GSI (amortizoare, arcuri, bare)
roti 16" Renault Megane RT
scaune Opel Calibra

[Image: IMG_1739-1.jpg]

setup de iarna siberiana

[Image: IMG_1702.jpg]

[Image: IMG_1170.jpg]

[Image: IMG_1459.jpg]

[Image: IMG_1761.jpg]

[Image: IMG_1960.jpg]

[Image: DSC00636.jpg]

[Image: DSC00169.jpg]





masina are undeva la 300.000 din care o mare parte facuti in Romania. masina a fost rupta in gura pe toate traseele de rally de la noi si din Italia si taiat europa in lung si-n lat. e de departe masina mea preferata cu care ma inteleg perfect.

Ford Focus TDCI Wolf

pachet Wolf original
soft Wolf undeva la 130 bhp
koni + eibach
bare H&R

masina am luat-o din CJ prin 2006 si in prezent se afla in Baia Mare. foarte echilibrata cu un sasiu de exceptie. cuplu in la turatii joase si foarte foarte sigura in conditii umede. jante de 15" care ofera reprize foarte bune.

[Image: focus006-1.jpg]

[Image: focus015.jpg]

[Image: rrs.jpg]

[Image: _oij.jpg]

[Image: IMG_0233.jpg]

[Image: IMG_0696.jpg]

[Image: IMG_0814.jpg]

[Image: IMG_0102-4.jpg]


Peugeot 307 CC

motor 1.6
fluide motul

masina de vacanta cu un consum relativ mare. in rest ok, mai ales la capitolul directie si frane.


[Image: DSC01949.jpg]

[Image: DSC01967.jpg]

[Image: DSC01974.jpg]

[Image: DSC02671.jpg]

[Image: DSC02674.jpg]

[Image: DSC02498.jpg]

convoi all Blacks catre Romania undeva prin 2010

[Image: DSC02499.jpg]

la garajele vechi (unde puteam sa fac orice oricand Icon_biggrin )

[Image: Foto0096.jpg]

[Image: IMG_1002.jpg]

[Image: IMG_0275.jpg]

[Image: IMG_0279.jpg]

[Image: IMG_0276.jpg]

[Image: IMG_0274-1.jpg]

.....cat atat. mai trebuie sa inmatriculez CTR in Romania Icon_biggrin



Add Thank You Reply



 
#2

O adevarata colectie ai acolo. Imi aduc aminte ce le mai rupeam fasu la astrele alea acum vreo 10 ani Icon_biggrin
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#3

ale naibii focus-urile astea. toate au si au avut niste sasiuri extraordinare.
Accord CL7 2.0 exec MT Arctic Blue Pearl
ex-Civic 5D 1,8 exec MT Milano Red



Add Thank You Reply



 
#4

Tare mult imi place si mie ford-ul, si diversificata colectie ai tu acolo.



Add Thank You Reply



 
#5

simpatice masinutele tale si intretinute. La astra am citit eu bine, ai discurile pe spate mai mari ca cele pe fata?
Si zici ca e mai preferata astra decat ctr-ul? Nu pot sa te cred Icon_razz

Chiar am si eu o colega care vrea sa-si ia masina noua neaparat (un hatchback pe benzina) si cum japonezele sunt mai scumpe la noi s-a uitat doar la vw, skoda si ford. Dintre toate astea bineinteles ca i-am recomandat si eu focus-ul. Stiti daca generatia asta noua are vreo problema specifica? Eu i-am recomandat aspiratul de 125 de cai pentru o fiabilitate mai sigura, ea se gandea ca diferenta e mica pentru turbo de 150 de cai.



Add Thank You Reply



 
#6

da man ai vazut bine, astra are discurile mai mari pe spate. 270mm sunt mai mari decat cele de pe CTR, masina oricum franeaza mai bine decat un CTR stock fiind mai usoara si nu are ABS.

daca e sa recomand o masina diesel e Seat Leon FR.



Add Thank You Reply



 
#7

full rebuilt la Ford,

de-glaze, re-hone, rodaj cilindrii facut la rece cu segmentii si cuzinetii vechi, redesfacut , reansamblat in lube cu piesele noi, oil prime sub presiune periferica si cam atat Icon_smile


motorul e deja inchis si undeva maine cel tarziu porneste Icon_smile

[Image: IMAG1262_zpsd8ebdb3f.jpg]


asta am gasit in el,

[Image: IMAG1219_zps26227c41.jpg]

destul de smecher motoru la interior , capacul bielei e obtinut prin fractionare Biggthumpup


[Image: IMAG1279_zpsceaaebc9.jpg]



Add Thank You Reply



 
#8

apai daca la Honda deschid capota si ma uit , uleiul la nivel , antigelul la nivel , toate la nivel , ma apuca plicseala deja Icon_smile, o guma dezumflata ceva , macar ceva praf sau frunze pe la motor .... zero ...ce masina si asta .... Icon_smile
tot ce am facut a fost sa-i iau un garaj mai mare unde sa hiberneze Icon_smile

apai lasa ca lucram pe alte marci de ne sar capacele. Icon_smile

asta e scula ce am facut-o pt oil periferic prime si schimbat lichide prin reverse, cand am facut fordu`

[Image: IMAG1336_zps48efd23d.jpg]



se poate conecta in chiulasa la sensorul de ulei sau direct pe inlet la filtru, depinde de situatie.
i-am dat asa 3 litri si efectiv se aude cum iese aeru din toate canalele pana jos in arbore.
e foarte important ca dupa ce motorul e desfacut sa fie amorsat, motivele le stim cu totii.

de schimbat lichid pe reverse dureaza cateva minute si iese treaba ceas, scoate aerul toata mizeria si lichidul vechi sus in vas. mai am o scula asa insa nu are capacitatea de 1.5l , cu asta e lux, mai ales ca umplerea de face fara sa desfac capacul. il desfac doar cand se curata (ulei/alte luchide)


una peste alta am deja 2000 km cu el de cand l-am facut si e totul ok. merge ca nou are cuplu instantaneu, e ca un drog sa-l calci mereu cand simti cum trage.


ar fi maxim daca as face o revizie la injectoare insa e undeva la 6-700 euro Icon_yikes







Add Thank You Reply



 
#9

Ce presiune bagi in ea? Ai folosit-o la CTR?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#10

nu am folosit-o la CTR ca n-am desfacut motorul.

presiunea o dau direct din regulatorul din compresor si control aditional prin pistol (are si refulare, indispensabil la frane in trecerea de la o roata la alta cand presiunea trebuie eliminata).

la aerisit frane folosesc cca 2.5 bar max, la ulei 3 bar, ambreaje 1bar , cutii de viteze cu umplere laterala 0.5 bar.



Add Thank You Reply



 
#11

Hai ce buna ar fi ca trebe sa schimb si io lichidu de frana acuma Icon_biggrin



Add Thank You Reply



 
#12

incep sa mai fac ceva la masina asta.  am doi ani de la rebuild+turbo+injectoare si e totul ok.  mai trebuie sa scap de mizeriile alea de stopuri lexus si sa o vopsesc integral.  azi am luat niste roti destul de misto si destul de rare in masura aia pe 4 gauri.  am un tren de Bridgestone 040 aproape noi ramase de la honda , o sa le pun sus.   bine ca am scapat si de baloanele alea si de jantele alea de voma ....


[Image: 20160914_173104_zpsuuk5uvnt.jpg]


[Image: 20160914_173957_zps05odocuc.jpg]



Add Thank You Reply



 
#13

dau bine pe masina jantele noi ... cred ca stii si tu ca gumele alea reci si pe ploaie sunt cam degeaba, insa incalzite am auzit ca erau mai bune ca 050

cele vechi erau originale ale masinii? fara capace parca mai sunt cum mai sunt dar cu capace chiar erau urate rau



Add Thank You Reply



 
#14

stiu man , am fost in pista cu asa ceva. le am aproape noi in garaj le pun sus. merg pe masina asta, nu-i stres.
oricum masina statea pe drum si cu baloanele alea , acum e ceas Icon_smile
....... de aia am vrut 17 sa pot jongla cu CTR-ul. si Accordul trece pe 17 ca e cam ancora cu 18 ....



Add Thank You Reply



 
#15

ti-ai tras inca un wereceu Icon_smile ?
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.