This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

'92 Honda Civic VTI Milano Red



 
#1
Car 

Masina dupa cum stiu o stiti majoritatea de pe celelalte forumuri, asa ca am decis sa o prezint si aici sa formam o comunitate mai mare si aici Biggthumpup

Pana acum modificarile ar fi:

Evacuare: Galerie evacuare inox + traseu evacuare 60mm inox + o finala tip cartush,

Stabilitate: arcuri H&R -40mm (momentan)

ECU: soft Innovative: launch control din 5200rpm, vtec la 4800rpm si revlimit la 9500rpm

Frane: Discuri Brembo + Placute Ferodo

Motor: urmeaza ! Drool

Poze:

[Image: dsc065561867743.jpg]
[Image: dsc065591942506.jpg]
[Image: dsc065611981478.jpg]
[Image: dsc065712067135.jpg]
[Image: dsc065802205628.jpg]
[Image: dsc065862331898.jpg]
[Image: dsc065902389515.jpg]
[Image: dsc066002442820.jpg]

PS: Alta modalitate de a pune pozele nu am reusit Icon_smile




Reply



 
#2

Bine ai venit man, masina (da stii deja) e bestiala, iti urez din nou sa o stapanesti sanatos.



Reply



 
#3

Bun venit si sa alergi sanatos bestia.... super masina Biggthumpup
[Image: mysig.jpg?t=1248866766]
You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo. vtec



Reply



 
#4

Bine ai venit pe la noi Andrei Biggthumpup frumos EG ai tu acolo Icon_wink

Uite aici gasesti cum sa aplici fotografiile de pe un alt site pe forum.
http://www.hondatalk.ro/Thread-Cum-sa-ap...e-pe-forum
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#5

Bun venit, colegu'! Faina jucarie e buburuza aia rosie!



Reply



 
#6

Ti-am editat eu primul post pentru a se vedea si pozele care sunt superbe Drool
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#7

Welcome Ylsuper
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#8

frumoasa masina ta omule!cat mai multi km si bafta in continuare



Reply



 
#9

Welcome

te asteptam cu noutati



Reply



 
#10

Multumesc de primirile calduroasa si pt poze [yula] Icon_smile Daca stiam sa manuiesc mai bine aparutul ieseau mai binisor pozele Icon_biggrin si bine ca am avut lip'ul acasa altfel ... Icon_rolleyes2

Din ianuarie urmeaza o mica revizie gen bucsi, distributie, lichide si pe urma moddz, sper sa fie bine !!

Fiind 31 Dec, va urez un an nou fericit, "Happy New HP in VTEC" si toate cele bune Biggthumpup !!



Reply



 
#11

Au iesit bine si locatia e super Biggthumpup

Spor la mesterit si la anu'
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#12

Hei man! Zi-mi si mie ce suporti de motor ti-ai pus pana la urma ca din cate imi aduc aminte la Paltinis erai cu unu nemontat.

Ai mei erau cam putrezi si alta solutie mai ieftina nu am gasit pe atunci decat sa bag niste insertii din poliuretan care imi baga cam multe trepidatii; pe deasupra am si efect de Wheel Hop, am de gand sa-i schimb cu ceva normal de la Tegiwa care costa 100 euro 2 bucati, eventual mai pun si un Engine Torque Damper. Merita toata investitia asta?



Reply



 
#13

Honda OEM/tegiwa daca vrei mai ieftin iar daca vrei mai tari cauta suporti cu insertie de cauciuc si nu poliuretan.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#14

E timpul sa mai improspatez si eu putin topicul, asadar masina a primit o revizie aproape generala,
si anume: schimbat o mare parte din bucsi, capetele de bara, burdufe planetara, directie, ulei motor Motul 8100 5w-40,ulei cutie Honda MTF, lichid de frana Motul RBF 660 + lichid de la ambreaj, kit distributie.

Intre-timp i'am pus o suspensie GTC (parca) reglabila, o tubulatura de inox de vine jos in bara ptr CAI cu un filtru K&N + 2 gume toyo proxes t1r care acum imi cam dau bataie de cap la plecarea de pe loc cu launch din 5200rpm Icon_sad

Ar urma o vopsire intreaga ...





Reply



 
#15

Am scris pe mai multe topicuri si forumuri despre Toyo Proxes ca sunt foarte slabe dar lumea nu m-a ascultat. Eu am avut gume din astea pe mai multe dimensiuni si marimi dar toate au fost prastie.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#16

eu am acum TOYO Proxes T1R pe Type R si sunt la al doilea an cu ele...sunt cam dezamagit ca au inceput sa ma lase...ma asteptam sa se intample asta dupa al treilea an pt ca nu pot sa zic ca franez violent...cu siguranta imi voi lua altceva



Reply



 
#17

Nu am mai scris de mult pe forumuri, da, Toyo'urile sunt si nu prea sunt, le tin pana se duc si trec pe altceva ... in rest, masina primit o axa ITR pe admisie si cam asteapta primavara sa ii fac o revopsire si pusa la punct din punct de vedere estetic, numai bine la hondari !

Cateva poze:

       
   


Attached Files Thumbnail(s)
   



Reply



 
#18

Superba poza aia cu toate 3...



Reply



 
#19

Ce s-a intamplat cu bara aia fata Icon_sad

Poza 3 e facuta pe Touge Icon_biggrin
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#20

Aptopo cat e o bara fata pt EK3 ?

Si eu mi-am indoit-o in Tm...



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.