This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

'04 Jazz GD1, silver



 
#1

Sa va prezin si Jazzul. Desi este al parintilor, m-am gandit sa-i fac un thread deoarece masina aceasta este de exceptie, mai ales pentru scopul pentru care a fost facuta. Si, in plus, eu ma ocup de intretinerea ei.Icon_wink
Cand m-am dus in Germania sa o iau aveam in minte cuvintele lui Clarkson despre Jazz care spuneau ceva de genul: " masina pe care sa le-o iei parintilor pentru a nu avea dureri de cap: Icon_smile

Am luat-o la sfarsitul anului 2008 si avea vreo 70.000 km la bord. Taxa de prima inmatriculare a fost putin peste 100 de euro. Nici acum nu-mi vine sa cred cat de mica...
In prezent se apropie de 160.000 km si este aproape la fel ca acum 3 ani.
A trebuit sa-i schimb radiatorul de la AC si o bieleta, in rest, doar consumabilele, aici incluzand si discuri + placute frana fata-spate.
La penultima constatare facuta la Asko acum vreo 2 ani mi s-a spus sa ma gandesc sa-i schimb flansele de la amortizoare si rulmentul de pe stanga spate. Acum vreo 2 saptamani i-am facut o constatare si avea fix aceleasi probleme, nimic in plus Biggthumpup.

Motorul este 1.4 iDSi, cu 8 bujii. La ralanti nici nu se aude. Consumul excelent, undeva pe la 5,5 l/100km de cand am luat-o.

Poze:
[Image: DSC_0023.jpg]
[Image: DSC_0024.jpg]
[Image: DSC_0025.jpg]
[Image: DSC_0028.jpg]
[Image: DSC_0029.jpg]
[Image: DSC_0032.jpg]
[Image: DSC_0033.jpg]
[Image: DSC_0036.jpg]
[Image: DSC_0049.jpg]
[Image: DSC_0059.jpg]
[Image: DSC_0061.jpg]
[Image: IMG_1402.jpg]

Si cateva poze de la muzeul privat al parintilor mei.
Enjoy:
[Image: DSC_0065.jpg]
[Image: DSC_0093.jpg]
[Image: DSC_0103.jpg]
[Image: DSC_0115.jpg]
[Image: DSC_0132.jpg]
[Image: DSC_0150.jpg]
[Image: DSC_0153.jpg]
[Image: DSC_0160.jpg]
[Image: DSC_0164.jpg]
[Image: DSC_0165.jpg]
[Image: DSC_0174.jpg]
[Image: DSC_0175.jpg]
[Image: DSC_0181.jpg]
[Image: DSC_0196.jpg]
[Image: DSC_0198.jpg]



Reply



 
#2

Maruta, spune sincer: cate M3-uri ai ruinat la semafor cu bestia aia de motor? Icon_smile
S-o stapaneasca sanatosi ai tai!
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#3

bravo, tine-o tot asa. sincer sa fiu mi-au placut mai mult pozele cu atelierul parintilor tai, jazz-uri am mai vazut Icon_biggrin.
ma uitam si eu la accordul meu, dupa aproape 5 ani(fara vreo doua luni) s-a pastrat extrem de bine, daca ii fac un detailing exterior/interior si o vopsea pe vreo doua trei elemente atinse de colegii de parcare binevoitori, zici ca e noua. lucru pe care din pacate nu pot sa-l spun si despre 5D, la ala se cunoaste varsta: cap schimbator jupuit, cotiera fata si cotiere usi cu un material dubios, despre plasticul de pe bord nu mai vorbesc.



Reply



 
#4

Ai scapat bine cu taxa la vremea aia Icon_lol cred ca acuma iti bagi degetele in ochi cand vezi ce taxa trebuie sa platesti pe una.

Ai gasit pana la urma rulmentii spate la un pret bun?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#5

@weebbo - este destul de sprintena, dar mai tare pleaca de la semafor cu CVT

@chipson78 - e normal sa-ti placa mai mult muzeul ca doar jazzul nu-i o masina frumoasa; este o masina practica, foarte modulabila, spatioasa, etc.

@yula - rulmentii i-am comandat chiar de pe linkul dat de tine, dar am vazut dupa ce am "licitat" ca transportul este 50 de lire pana in Ro (fata de 10 lire DE sau FR ori 12,5 lire IRL). In aceeasi comanda am mai pus si niste manusi de lucru (pentru mecanici) si am cerut un pret total (marfa + transport). Nu am primit inca raspuns de la furnizor si nu stiu cum sa fac sa anulez comanda ca mi se pare tare scump transportul. Adica 2 seturi de rulmenti este 57,38 lire si transportul 50 lire.



Reply



 
#6

Pai pune adresa mea de livrare si ii aduc eu in Iunie cand vin acasa, sau le poti trimite la BogdanT in DE.

Numai stiu exact de unde a fost link-ul, ebay?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#7

(20-04-2012, 14:35)yulasinio Wrote: Pai pune adresa mea de livrare si ii aduc eu in Iunie cand vin acasa, sau le poti trimite la BogdanT in DE.

Numai stiu exact de unde a fost link-ul, ebay?

Da, ma gandeam sa incerc sa le trimit la tine dar imi era rusine sa-ti zic Icon_redface. Ai si tu bagaj destul si niste rulmenti atarna greu.
Sa vad ce mai pot face.
Si, da, linkul era de pe eBay: http://www.ebay.co.uk/itm/Rear-Axle-Whee...2ebcf3d720 .



Reply



 
#8

Trimite-le la mine!!!! Of ce om vere...păi cu ruşinea mori de foame!!!

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"



Reply



 
#9

(21-04-2012, 10:23)BogdanT Wrote: Trimite-le la mine!!!! Of ce om vere...păi cu ruşinea mori de foame!!!

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk

Multumesc. Am vorbit cu Yula si rezolvam treaba.



Reply



 
#10

Maruta sa imi dau un PM cu ce vrei exact, rulmentii si manusile sau ce mai vrei.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#11

Rulmentul s-a potrivit la fix si sunt foarte incantat, mai ales ca avenit cu tot cu butuc. De pret nici nu mai vorbesc, am economisit foarte multi bani.
Multumesc Yula pentru ajutor.Biggthumpup

Jazzul are acum 162.000 km si merge foarte bine in continuare. Consumul mediu este de 5,4 l/100 km.



Reply



 
#12

Nici o problema, ma bucur ca sa potrivit ca avem un stres.

Sent from my GT-I9000
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#13

Schimbat capacelele de la roti pentru ca aratau cam nasol cele originale. Si am pus si sticker cu persoana in varsta la volan (Kōreisha) Biggthumpup

[Image: b72a52d5.jpg]

[Image: b31821b9.jpg]

[Image: dd4c2afb.jpg]

[Image: 576c317d.jpg]

[Image: 8acb4caf.jpg]

[Image: 5709e806.jpg]



Reply



 
#14

De ce nu ii tragi un set de jante de aluminiu? Cred ca stickerul ala inseamna persoana experimentata la volan.

Sent from my GT-I9000
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#15

(02-08-2012, 10:24)yulasinio Wrote: De ce nu ii tragi un set de jante de aluminiu? Cred ca stickerul ala inseamna persoana experimentata la volan.

Sent from my GT-I9000


La unele de aluminiu ma gandesc si eu, dar la cum merg ai mei...nu cred ca renteaza.

Despre Koreisha mark, Wikipedia spune altceva: http://en.wikipedia.org/wiki/Koreisha_mark .
Am mai auzit pareri ca inseamna "sofer experimentat" sau "profesionist".



Reply



 
#16

Masina se apropie de 170.000 km, adica ultimii 100.000 facuti in Romania in 4 ani, de parintii mei.
I-am pus din nou ulei Amsoil 0w30 la ultima revizie, lichidul de frana si ambreiaj schimbat si el (Motul), filtre si toate cele necesare pentru a intra in sezonul rece cum se cuvine.
Consumul mediu a ramas undeva la 5,3 l/100km, foarte bun pentru vremurile astea.



Reply



 
#17

Merge merge buburuza...
Vor sa îşi ia şi ai mei tot un Jazz. O sa mă apuc sa caut unul pe aici prin zona sa vedem ce găsesc Icon_smile

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"



Reply



 
#18

Maruta, cum reusesti mah aa intretii 3 masini? Respect.


Sent from my Slimed i9000
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#19

(01-10-2012, 10:10)BogdanT Wrote: Merge merge buburuza...
Vor sa îşi ia şi ai mei tot un Jazz. O sa mă apuc sa caut unul pe aici prin zona sa vedem ce găsesc Icon_smile

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

M-as bucura tare sa gasiti una. Este o alegere foarte buna.

(01-10-2012, 10:56)yulasinio Wrote: Maruta, cum reusesti mah aa intretii 3 masini? Respect.


Sent from my Slimed i9000


Nu este chiar asa de greu.
Civicul este pe firma si se deduc toate cheltuielile acolo. Nu am avut probleme majore cu el, deci vizite in service foarte rare.
ATR-ul ma cheleste cel mai mult de bani si timp, dar care ar mai fi distractia Rollinglaugh?
Iar Jazzul primeste 2-3 revizii pe an cu ulei din State si filtrele schimbate de mine. In rest, nu are nevoie decat de benzina (buna, adica Efix95). Schimburile de ulei le fac ai mei la un service la tara. La Honda (Bucuresti) o bag o data pe an pentru o verificare mai amanuntita sau pentru anumite operatii care vreau eu sa le faca niste meseriasi.
Si chiar imi place sa ma ocup de toate.Icon_biggrin

LE: pe langa cele 3 ma mai ocup de intretinerea a altor 6 masini de la firma Icon_wink



Reply



 
#20

@ Bogdan, ecoconduita intr-un Jazz Hybrid.

http://www.youtube.com/watch?v=DoD6FLoGR...ata_player



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.